Mitt perfekta lilla kaos...

En chokladbit senare - o hon är lugn!

Publicerad 2010-10-18 22:05:31 i Vardagligt,

O tack gode gud för det=)
Jesus va arg jag har varit!!! *skratt*
Hela dagen idag har verkligen pendlat mellan gråt o förtvivlan!
Men nu är jag KLAAAAAAAAR, med båda mina skolgrejer så nu kan jag slappna av.
Blev klart just i detta nu o det känns att man suttit hela kvällen!
Så många timmar framför datorn är ingenting jag rekommenderar (AJ MIN NACKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!)

Så nu ska jag "bara" plugga på föreläsningen jag hade idag.
ENDAST ett par 100 sidor...men men... jag är på väg iaf!

O någon jacka blev det inte heller *skratt*
Kände att risken för att jag skulle börja gråta mitt inne i affären var för stor så jag hoppade det!
Nu kan jag ju skratta åt det...men då....ja....gud... *skratt*
Nya tag imorgon!
Det kan blåsa bäst fasen det vill ute för jag är KLAR!!! KLAR KLAR KLAR!!!!! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela