Mitt perfekta lilla kaos...

Hög midja - inget för mig!

Publicerad 2010-10-31 21:43:44 i Vardagligt,

Det finns treder man "går på" med en gång.
Sen finns det trender som behöver lite tid att sjunka in...som stuprörsjeans för mig...tog ett jäkla tag...men ja det ligger ett par i garderoben vill jag lova...
Sen finns det en tredje del, och det är trender som: BARA INTE GÅR!
Inom den tredje delen passar hög midja in för min del.
Spelar ingen roll om det är byxor, kjol (som om jag använder det *skratt*), shorts eller va tusan som helst!
DET GÅR INTE!!!
Igår fick jag ett par byxor av en släkting...skitsnygga...hög glansiga...med världens finaste (längsta) midja!
Storlek 34...o jag är smal...
Men NEJ, det gick bara inte!
Jag höll på att stryka med på kuppen!
Att stå rakt upp och ner var väl ingen fara...men sitta ner det kunde man ju bara glömma *skratt*
Hur är det ens möjligt?
Tar man på sig ett par sånna byxor för att sen INTE sitta ner på hela kvällen?
Är de ända bekvämma byxorna med hög midja gjorda med någon form av stretch rakt över magen så att man lättare ska kunna andas? Jag kanske bara fick tag på ett skitpar?

Nä, INGENTING för mig det där!
Kan du bära upp det?: kul för dig...men jag vill gärna kunna fortsätta andas, äta och sitta ner!

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2010-11-01 10:10:27

knasigt är det, jag har inte heller fattat hur det funkar.

Har du sett Emma i ensamm mamma söker? Hon bär verkligen upp dom byxorna och kjolarna, skitsnygg ju...

Postat av: Maria

Publicerad 2010-11-01 10:11:47

och jag heter ju Maria

Postat av: Fia

Publicerad 2010-11-01 10:53:42

JA jag vet!!! Det va nog henne jag främst tänkte på när jag envist skulle göra ett försök! Hon passar ju så bra i det att det är galet! och hon kan ju tom sitta ner ju=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela