Mitt perfekta lilla kaos...

Idag fick jag en lillasyster!

Publicerad 2010-10-24 21:10:52 i Make up o skönhet,

O här är hon (trumvirvel)
Miss Candy mina damer och herrar!









Visst blev det coooolt?!?!
Tack SNÄLLA lillebror för att jag fick plåga dig en eftermiddag!!!
Han va så duktig den stackaren.
- går det bra? säger jag
(när hans ögon tåras och huvudet åker längre och längre bakåt)
- Jadå, det går jätte bra, kör på bara!
Du är guld värd...

Får visa mer bilder imorgon, är sååå trött i kroppen nu så jag ska bara slänga mig i soffan och inte lyfta ett finger till...
(förrutom att sträcka mig efter Ritzer då kanske....=))

Kommentarer

Postat av: Susanne

Publicerad 2010-10-24 22:17:06

Det blev skit coolt bra jobbat... :)

Postat av: Maria

Publicerad 2010-10-25 12:56:21

fniss

jätte söt lillasyster.

Skitbra smink ju

Postat av: Björn

Publicerad 2010-10-25 18:33:45

hahaha! vilken babe! ;)

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-10-25 22:34:45

Jisses vilken skönhet!!!

De syns att ni hade roligt, bra jobbat:)

Du är grym som fasen!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela