Mitt perfekta lilla kaos...

Jag skulle bara vilja säga...

Publicerad 2010-10-06 20:57:30 i Vardagligt,

....att jag kan tänka mig att sminka A fler gånger...för idag fick jag bullar för "besväret".
O inte vilka bullar som helst utan bullar med blåbär o mandelmassa i!
-jag hoppas ni tycker om sånt här, sa hon
Ehhh? Tycker om? Känner du mig?! =)

Vilket fall dom smakade himelskt, trots att dom såg ut som någonting jag hade bakat! *skratt*
Fy ta inte åt dig nu...men blåbär...när färgen liksom blir utblandad...liknar...ja...jag vet inte...halvmögel?!
Men det är ju blåbärets fel o huvudsaken är att vi INTE äter med ögonen här hemma!

Undra vad det blir nästa gång=)

Även barnen va lyriska över nåt hembakat (som va ätbart)...
- har DU bakat?
Ett tag funderade jag starkt på att ta åt mig hela äran mest för att min dotter behöver se att jag lyckas någon gång med mina bakverk!
Men det kunde jag inte med...
Dessutom är hon för smart så hon hade inte trott mig ändå *skratt*

Jag var även lite rädd för att mannen nu när han åt sin skulle rusa bort o bli ihop med A istället!
Han ÄSLKAR ju blåbär!
Men bullen är uppäten, den fick sjukt många komplimanger men han sitter troget kvar i soffan=)
O nu ska jag göra honom sällskap...

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-10-06 22:26:07

Hahaha jag dör av skratt i soffan, vilekn tur att dom gick att äta, dom va fina när jag la ner dom i påsen, men när jag själv tog upp en för en stund sen insåg jag snabbt att detta såg ju sådär lagom gott ut:)

Vilekn tur att han inte kom med en kärleksförklaring i dag, jag som inte ens rakat benen, hur skulle de se ut;)

Nä vad kan de bli härnäst, kvällsmat hos oss tycker jag alla fall! Hörs nästa vecka! Kramar!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela