Mitt perfekta lilla kaos...

Sånna här dagar är lite farliga!

Publicerad 2010-10-29 09:07:20 i Vardagligt,

Idag börjar jag kl 13:15...
INTE BRA!
Iom att vi är indelade i tre olika grupper så blir det lite olika tider när vi har seminarium.
Oftast har min grupp fått dom tidiga tiderna vilket betyder att jag brukar vara färdig vid lunch!
Men nu ska man istället gå här hemma...
O det är ju så man får lust att skita idet!
Vädret är tråkigt, det är fredag och sen tar seminariet inte så lång tid!
Jag önskar man bara kunde ringa in och ha ett telefonseminarium istället...
"så allihopa, vi tar det via telefon idag istället för Fia orkar inte ge sig ut i regnet"
Det hade väl väl varit nåt? =)

Men NEJ jag ska inte skita idet!
Jag ska vara duktig och dyka upp...
Även om det tar emot...=)

Och det ska bli såååååå skönt med en ledig helg!
Som vanligt har vi bara planerat in mys och kvalitetstid!
Det blir bland annat:
- hockey (måttligt road får jag säga...men jag ställer upp ändå *skratt*)
- hyra film
- äta ute
- basse och farmor ville ha pyjamasparty så hon ska få sova där en natt.
- Vi ska tigga till oss kvällsmat hos mamma & pappa (gärna lördag mamma om du hinner läsa detta innan jag ringer=))
- Göra i ordning klädkammaren!

Sen ska jag givetvis försöka ställa barnen på 9 så man kan få en sovmorgon också...får se hur jag lyckas med det!

Nä, nu blir det kaffe och ritzer...han ropar den stackaren...känner sig säkert ensam!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-10-29 10:36:38

Kom ni på lördag.Vi gör julkorv på eftermiddag o till kvällen blir det liten sammankomst Det blir med mostrar och kusin med barn som kommer.Bara jag får veta i tid.

kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela