Mitt perfekta lilla kaos...

Smink - mat - hockey!

Publicerad 2010-10-30 20:37:55 i Vardagligt,

Japp, idag har jag hunnit med mycket=)
Sminkade A till en "fin" gammal dam innan...
Eller nä...sminkade A till en skitful gammal "blottartant" innan menar jag=)
Jag HOPPAS verkligen att hon tar många kort och låter mig lägga ut de bästa här!
Herrejäklar va hon såg ut=)

Efter det begav jag o Liten oss till ishallen en snabbis för att se Pappa spela!
Måttligt road va den lille efter att vi suttit där en stund och letat efter pappa!
Alla ser ju för tusan precis likadan ut...=)
Va hade han för färg på tröjan nu igen? vilket nummer?
Tillslut hittade vi honom...o ungefär då skulle vi åka hem =)
Efter det bagav vi oss till Mamma&Pappa där vi bjudit in oss själva på mat!
Man är väl smart=)

Maten va god, sällskapet va toppen men det blev hemgång tidigt för vi har även lyckats hinna med att hyra en film idag!
Snacka om att planera in sin "lediga" helg väl=)
Så nu blir det film, lördgasgodis och mys i MASSOR!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-11-01 06:24:28

ja ni gick hem tidigt. Andra gick gick inte förrän

02:30.Tur att man fick en timme extra.

kram mamma

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela