Mitt perfekta lilla kaos...

Snart dax att väcka lilleman!

Publicerad 2010-10-16 14:04:15 i Vardagligt,

Men efter den förmiddagen den lille bjöd på så vet i tusan om jag vill det=)
HERREGUD vilket humör!!!!!
Ok, att jag inte är den bästa när det kommer till sånt, mina gener spelar säkert en VISS roll där...men SNÄLLA!! Det där?!
Han va helt GALEN, ingenting passade!
I ren desperation så tog jag febern på honom två gånger endast för att kunna få en förklaring!
MEN ICKE...
Ingen sjukdom...om det inte är sjukdommen: "trotsålder" som spökar!!!!!
Är det nu det händer?
Är det från och med nu som han går från liten medgörlig prins till dåre?!?
FASEN ME....hur ska det här gå?!?
Jag har ju alltid tagit alla trotsåldersperioder med ro...
Jag ville inte läsa på om dom för jag vill inte veta när dom kommer...
Inte så mycket roligt att se fram emot liksom...
O jag tänker fortfarande inte göra det...
Jag lever på hoppet!
Så nu går jag upp för trappan, tar ett djupt andetag och hoppas att anledningen till hans humör var tillfällig sinnesrubbning.
*håller en tumme*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela