Mitt perfekta lilla kaos...

Vaknade o låg läääänge i sängen!

Publicerad 2010-10-02 13:28:33 i Vardagligt,

GUD va skönt det är o vara barnledig ibland!
Ägnade knappt en tanke på barnen igår när dom sov hos mormor o morfar!
Usch låter det hemskt?
Men ibland behöver man bara få vara vi o pausa.
O vi kunde inte valt en bättre kväll för det!

Såg mest fram emot sovmorgonen idag vilket var välbehövligt!
Hur UNDERBART som helst!!!!!
Efter det en lång mysig frukost o sen vila lite till=)
Liggsår? Kan man fråga sig...
Nja...inte så djupa=)

Sen kom kaoset tillbaka men nu är man redo igen!
Det är skönt att få sakna dom ibland, man blir en tio gånger roligare mamma då=)
Idag ska jag inhandla mig ett par gardiner men det är också dom ända planerna jag har!
Låter väldigt avancerat va?
Det ska bli sååååå skönt att strosa i affärer och inte tänka på nåt särskilt!
Ingen stress, ingen bok som ska läsas, ingen uppsats som ska skrivas...INGENTING!
LOVELY!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela