Mitt perfekta lilla kaos...

Världens bästa mamma!

Publicerad 2010-10-19 08:58:37 i Vardagligt,

Japp det är jag det=)
Idag försov jag mig givetvis men hängde inte läpp för det!
Väckte barnen, gjorde gröt och såg till så att basse bus fick varm choklad med sig till utedagen i skolan idag...
Det ni!!!
Sen gick vi i ösregn till dagis och skola och trots att det läckte in i så mycket i mina skor att jag lika gärna hade kunnat gå barfota så blev jag inte ens lite sur!
DET NI?!

Nu blir det globalisering och kaffe...mest för att det är så jäkla roligt?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela