Mitt perfekta lilla kaos...

Äntligen helg!!

Publicerad 2010-09-18 09:40:30 i Vardagligt,

O JESUS va skönt det är att vara HELT JÄKLA ledig!
Det va såååå skönt att vakna i morse o inse att "idag finns INGA måsten överhuvudtaget" (nästan).
Liten låg i vår säng (jäkla mardrömmar) o för en gång skull ville han ligga kvar o mysa läääänge!
UNDERBART....

Har inte bloggat på nån dag för tiden har inte funnits helt enkelt!
Skolan kräver mer o mer o igår när jag kom hem så orkade jag inte ens sätta på datorn!
Rätt skönt det också att faktiskt tillåta sig själv att "bara vara".
Vi somnade i soffan kl 22:30 båda två *skratt*

Idag hade jag behövt inhandla skor...men får se om jag orkar?!
Ja hör ni?!
Man borde ju jubla o rusa till affären med en gång.
Nu är det liksom befogat att köpa skor, jag behöver verkligen nya...
Men...
Nä...får se=)

Ett annat roligt "måste" idag är att jag ska sminka Angelica...
För det har jag för en gång skull inte glömt!!!! *skratt*



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela