Mitt perfekta lilla kaos...

Basse om hålet i örat o eventuellt flera=)

Publicerad 2010-09-04 21:28:41 i Roliga barn,

Ja lilla damen bestämde ju sig ÄNTLIGEN för att det va dax för att ta hål i öronen!
Inte för att jag så jättegärna vill det utan detta har hon velat om helt själv=)
Kompisarna i skolan har tagit o hon har varit sugen länge..
HUR ont gör det mamma?
Gör det lika ont som att nypa sig JÄTTE JÄTTE hårt i örat?
Nellie sa att det gjorde ondare än ett geting stick mamma?
HUR fort går det mamma?
När tog du dina mamma?
Jag vet inte om jag vågar mamma?
Ja ni kan ju tänka er hur tankegångarna har gått=)
Men så kom ju då dagen D.
Dagen då hon sa: Jag vill Mamma idag!
Ok sa mamma, då gör vi det idag!
Vi åkte ner, hon satte sig i stolen o blev SKITSUR när tanten tryckte av fast hon egentligen sa att hon bara skulle sikta.
SKITSUR VERKLIGEN!
Det är min dotter det=)
Det blev bara ett hål, men hon är VÄLDIGT STOLT! =)
Så idag när vi va ute o körde så sa hon att hon ville ta det andra (trodde hon).
- Men mamma jag vill inte ha en massa prat. Hon får inte prata så mycket tanten. Jag vill bara gå in o sätta mig o göra det. Bara få det gjort Mamma!
Det är min dotter det igen!
Hon hann dock ångra sig vid rondellen o vi kom fram till att det är rätt smart att bara ha ett hål i örat.
Man köper ett par örhängen, tappar säkerligen bort det ena, men har då en extra att sätta i =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela