Mitt perfekta lilla kaos...

Bloggen är inte prio ett...

Publicerad 2010-09-10 20:31:38 i Vardagligt,

...här just nu som ni kanske märker!
Det va den väl kanske inte innan heller men då hann jag ändå gör några inlägg om dagen!
Men jag kommer nog in i det!
Ingen är så bra på att planera sin dag som jag nämligen=) *hehe*

I mon bär det av till gbg igen o det ska bli jätteroligt!
Synd att jag ska hinna läsa på x antal sidor i min bok tills på måndag bara...
Men det blir ett senare bekymmer...
Önskar att dygnet hade fler timmar nu.
Eller att jag va världens nattmänniska som kunde sitta uppe o plugga, sova två timmar o sen vara fit for fight igen...

Va iväg o sminkade vackra Angelica idag.
Hon är en sån där som går upp på morgonen, nyper sig i kinderna o rättar till håret - sen är hon klar! *avis*
(hade en annan gjort likadant hade dom ringt efter dom med dom vita rockarna *skratt*)
Så det behövs ju inte "rättas" till så mycket med sminket - vilket är väldigt skönt för mig=)
Slarvade lite idag dock - kunde varit mer noggrann!
Men jag va så sjuuuuukt trött att det va svårt att hålla koncentrationen uppe!
Här kommer lite bilder iaf.



Bilder på lite andra tappra försök jag gjort i veckan:

Mannen!
Han ville inte ha maskara eller lösfransar.
Jag får lära mig att fjäska bättre helt enkelt=)










Övning ger färdighet sägs det så fler ansikten hit tack=)

NU: DATE I SKUMBADET!!
*mys*

Kommentarer

Postat av: Angelica

Publicerad 2010-09-10 22:53:21

Haha du är rolig du=) Nyper mig i kinderna och rättar till håret, jo men sen ser jag ju ut som ett ösregn hela dagen lång med=)



Blev jätte fint i dag, märkte inte alls att du slarva, du är super duktig!!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela