Mitt perfekta lilla kaos...

Fasen!

Publicerad 2010-09-19 22:39:49 i Vardagligt,

Imorgon ska jag:
1. Ta med blöjor till dagis
2. lämna scheman på fritids o dagis om hur barnen ska gå den här veckan
3. se till att basse får me sig allt för hon ska på utflykt med skolan
4. KOMMA I TID till dagis, skola o tåg.
5. Lämna in mitt arbete innan kl 12
6. göra lunch att ha med mig till skolan (detta ska gärna göras innan jag ska till tåget också Ahhhh...detta betyder att det blir mackor=))
7. Hinna med tåget hem så jag inte hämtar försent på dagis o fritids.

Ni som känner mig förstår ju att jag är nervös. Någonting kommer ju gå åt pipan, jag känner det!
Men om det nu gör o om man nu får välja så väljer jag att glömma av nummer 6.
Äta? vem behöver det?
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela