Mitt perfekta lilla kaos...

Fler bilder ifrån helgen!

Publicerad 2010-09-13 14:44:15 i Make up o skönhet,

Det är ungefär lika skönt som det ser ut att bära upp detta=)



Att man sen sitter o är SKITNERVÖS för att tjejen som sminkar ska limma ihop ögonen på en är ju en annan sak!
Franslim får mig att RYSA när någon annan ska pilla mig i ögonen!!!! Huaaaa!!!!!!!!!!
Glömde faktiskt ta kort på mitt "mästerverk".
Tjejen som jag inte limmade ihop ögonen på=), va asiat...o jesus va trixigt det va o sminka dom ögonen...

Som ni ser är man ju rätt rödflammig i huden mot dagens slut...
Även ögonen är sådär snyggt röda som man bara kan få till genom att gråta sig igenom ett helt dygn *skratt*
Så här såg jag alltså ut när jag gick hem i går...
Solglasögonen åkte på men som tur var va jag inte den enda som bar det när det regnade...
Göteborgare är ett konstigt folk=)

Nu ska jag ta med barnen o fly fältet.
Bort ifrån allt va skolböcker o måsten heter.
HÄR SKA DET LEKAS O BARA VARA!!!!!
Inte ens Pappa ska få vara med...
Bara vi vi vi!!! *mys*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela