Mitt perfekta lilla kaos...

Godmorgon!

Publicerad 2010-09-29 08:29:24 i Vardagligt,

(till alla er som vaknat på rätt sida, resten kan ju dra nåt gammalt över sig=))

Först vill jag börja med att säga att jag tycker det är sååååå smickrande att jag gör dig sååå förbannad!
För vilken annan anledning har du än att jag är stark, säger vad jag tycker och inte låter mig trampas på?
Detta är väl någonting som du inte är van vid antar jag...
Det är tur att man slipper tycka om alla!

Idag har jag en massa pluggande framför mig samtidigt som liten här är sjuk=(
Får se hur det ska gå?!
Mamma: jag tror jag åker o lånar ert hus?!=)
Vill du ha kaffe när du kommer hem? *skratt*

Satt här igår o panikade för att det är sååå sjukt mycket!
Känner mig som en idiot när jag inte kan reda ut begreppen i huvudet!
Jag har två dagar på mig, håll en tumme!

Kommentarer

Postat av: mamma

Publicerad 2010-09-29 11:34:58

ja du kan ju åka hem men en stor varning.GURKAN är hos mig i eftermiddag.Så jag kan nog säga att du får nog mest lugn hemma. kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela