Mitt perfekta lilla kaos...

Hemma!!

Publicerad 2010-09-12 20:21:54 i Vardagligt,

Är ÄNTLIGEN hemma ifrån en jätterolig helg full av färg o lösfransar=)
Bilder kommer strax...ska bara slänga i mig en macka...fattar inte hur jag kunde hamna här egentligen?!=)
Jag gick förbi o så blev det bara så...
"ett snabbt inlägg hinner jag me" tänkte jag... *skratt*

Glömde skriva igår att det va Madelene som gav mig den underbara sminkningen!
Skäms ju givetvis inte för att hon sminkar dåligt...
Utan mest då för att jag inte har ett ansikte som är så jäkla snyggt i rosa o blått...
Men va göra?
Är det 80-tal så är det!!

Svar till Malin:
Det är bara att fjäska på.
Jag vill ha:
1. En matlagningskurs med din man
2. barnvakt
3. En helg (eller längre) med er i den stora staden!
Bara för att ge dig lite tips sådär... *skratt*

Nä en macka va det...

Kommentarer

Postat av: Malin

Publicerad 2010-09-12 23:25:32

Ska fixa en matlagningskurs me Marcus, och en guidad tur i stor staden lovar jag dig när ni kommer upp och hälsar på! Håller på att renovera å fixa i nya lägenehetn för fullt men om nån vecka ska allt va i ordning och du är ni mer än välkomna upp!=)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela