Mitt perfekta lilla kaos...

Ibland känner jag mig som världens sämsta vän!

Publicerad 2010-09-02 15:34:25 i Vardagligt,

Lite extra värdelös känner jag mig idag...men allting löste ju sig tillslut som TUR va=)
Strax innan kl 14 så plingar det på dörren när jag sitter här i endast en handduk.
"det är säkert ungarna som vill sälja jultidningar redan! Åhhh så jobbigt nu ska den säsongen börja"
Tänker jag! (mest för att jultdnings"reklamen" damp ner i brevlådan idag.
Men nej det va ingen som hade något till salu mer än ett par barn!
In stövlar nämligen Erika med båda sina medans jag sitter o ser fundersam ut.
- nämen vilken trevlig överraskning, va gör ni här?
(redan när orden hoppat ur min mun så inser jag att jag måste ha glömt nåt o säger då istället:)
- För vi har väl inte bestämt nåt...?....ehheee...eller?
Erika skrattar o meddelar mig om att det har vi visst det!
Jag ska sitta barnvakt till barnen medans hon är hos sjukgymnasten!
JA JUST DET!!!!!
Till saken hör att vi faktiskt har pratat om detta i ca 1 1/2 vecka o nämnde det senaste gången när jag va o sminkade henne för bara någon dag sen!
Nu börjar jag på fullaste allvar tro att jag har en sjukdom!
Jag glömmer ju ta mig tusan allting!?=)
Idag blir det jag som sätter mig o drar fram min nya almancka (fortfarande rolig stavning) o skriver upp ALLTING jag kan komma på=)

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-09-02 16:36:53

Haha ingen fara =) lovar du är en bra kompis ändå =) men tycker nog oxå att du får börja skriva ner allt som bestämms =D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela