Mitt perfekta lilla kaos...

Idag börjar vi morgonen med att säga:

Publicerad 2010-09-01 08:32:37 i Vardagligt,

BAMSE GRATTIS till Maria som krystade fram en ny liten underbar till sin klan inatt!
Det finns väl inget bättre än att få ett sånt medelande?
Blev såååå glad över smset!
Speciellt eftersom hon hörde av sig igår morse o sa att vattnet hade gått!
Man kan väl säga att man hade svårt att fokusera där under dagen!=)
Undra om hon har ont nu?
Dom kanske skickar hem henne igen?
Då blir hon nog lessen?
Ska jag ringa så hon får spy ut sin galla på mig?
Hade jag velat det om jag va lessen?
Ja ni vet...man funderar ju kring allt!
Men nu kan jag slappna av=)
Hon lever o alla mår bra...TOPPEN!!
Då kan ju jag få gjort nåt vettigt idag också...=)
Nu vet jag att det finns en o annan som läser här som känner Maria, o det finns väl inget värre än o spräcka nyheten om att en bebis har kommit.
Det är ju sånt man vill göra själv!
Därför säger jag inte vad det var för en liten underbar som kom ut...
Det får hon berätta själv!
Men som sagt jättegrattis o välkommen in i det nya livet som småbarnsförälder igen =)


(lånad bild)

För min egen del är det skola idag som gäller!
Känns sådär med tanke på förkyldningen jag lyckats dra på mig *suck*
Men men det är en kort dag så det får väl gå...
Har inte så mycket val...=)

Kommentarer

Postat av: susanne

Publicerad 2010-09-01 08:40:49

Nej vad kul grattis till Maria :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela