Mitt perfekta lilla kaos...

Igår la sig barnen...

Publicerad 2010-09-30 08:36:31 i Vardagligt,

...lite senare än vanligt vilket resulterade i att jag hamnade framför tvn en stund!!
O inte framför vad som helst heller utan ett sånt tvprogram som får magen att vända sig ut o in!
Har ingen aning om vilken kanal det va...6:an....9:an...5:an..??!
"Världens vackraste vagina" kan programmet ha hetat.
Vilket fall så handlade det om kvinnor som va missnöjda med sin "härlighet" o en utav dessa kvinnor bestämde sig för att göra någonting åt det!
GUD I HELVETE (man får svära när man pratar om sånt här)
Hon fick ligga i en gynstol för att få lokalbedövning.
Alltså en spruta rakt i underlivet utan bedövningssalva innan!
Redan här blev det för mycket för mig som satt med handen framför ansiktet och rös i hela kroppen...
Efter lokalbedövningen som gjorde FRUKTANSVÄRT ont (givetvis) så klippte kära doktorn av de inre läpparna som hon tyckte va för långa!
*Klipp klipp*
Efter det så sydde dom ihop henne med en JÄKLA MASSA stygn!
Stackaren blödde o hade fruktansvärt ont efteråt som ni säkert förstår.
Själva läkningsprocessen kunde ta upp till 3 månader!
Va det verkligen värt det kan man fråga sig?
Jag kan förstå kvinnor som verkligen har ett problem.
Men den här donnan ville bara ha ett underliv som hon hade sett i en porrfilm.
Hon såg inte ens konstig ut ifrån början?!?

O sen när dom skulle dra stygnen...ja jesus!
Hon grät, skrek o ja...fy...
Någon som såg det här programmet?
Mot slutet handlade det även om kvinnor som ville återställa sin mödomshinna.
Alltså bli oskulder på nytt!
Till vilken nytta då?!?
Vad lever vi i för tid egentligen?!
Är det inte rätt självklart att mödomshinnan kan ha brustigt ändå...trots att hon kanske är just oskuld?!
Ibland blir jag fan rädd för mänskligheten!
O detta programmet var ju väldigt passande med tanke på att jag läser om feminism nu...
Tänk va vi är villiga att göra för att framstå som "normala" i mannens ögon?!?
Det är SJUKT!!!!!

Nu hoppas jag för guds skull att ni inte satte kaffet i halsen eller läser detta innan frukosten=)
Riktigt grisigt va det iaf...


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela