Mitt perfekta lilla kaos...

Jag ser på mitt senaste inlägg...

Publicerad 2010-09-20 14:39:53 i Vardagligt,

...det bubblar av lycka i magen o jag konstaterar att jag inte glömde någonting!
INGENTING!!
Det ni?!
Jag kanske börjar komma in i det nu?
Vågar man ropa "hej"?...
Kanske ska vänta lite med det dock...
Det är ju trots allt bara måndag!

Idag fick jag reda på hur spännande det är att cykla i regn, blåst o lukten av nygödslat!!
Inte så mysigt vill jag lova!
Fast vissa gånger kan jag tycka att det är härligt med regn!
Ni vet...man tar bort luvan o låter regnet bara trilla ner i ansiktet på en...man är liksom lycklig o glad ändå.
Det luktar gott ute o man skiter i vilket!
DOM DAGARNA ÄR JU HIMLA HÄRLIGA!
Idag va det dock INTE en sån dag!
Idag var det mer en sån dag när jag fann mig själv bli FRUKTANSVÄRT irriterad på gränsen till GALEN!
Jag ville hoppa av cyklen, slänga den i marken o sparka på den, o samtidigt då givetvis skrika som en galning!

Nu gjorde jag ju inte det, trots att jag inser att det hade blivit fin fin underhållning för folket runtomkring...
Det här med pendlandet är inte riktigt min grej helt enkelt.
Tur att man "bara" har tre år kvar...
Tur, va det ja!!...

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela