Mitt perfekta lilla kaos...

Jag ska bli en hockeyfru!!!!

Publicerad 2010-09-08 22:38:57 i Vardagligt,

Efter två träningar i (till?) uttagningslaget så vrickar min kära man foten när det är 10 min kvar att spela.
Tränaren fiskar upp lite is där på läktaren o dom börjar småprata.
Efter ditten o datten så frågar/säger han med sin kanadensiska brytning
(som btw måste vara det sexigaste på länge):

you can play the whole season if you want to!?
Min man svara som alla pojkar i den sitationen gör:
I do

Nä det kanske han inte riktigt gjorde=)
Men det är ta mig tusan det ända "i do:et" som han kommer få svara på *hehe*

Fattar ni?? Jag ska bli en hockeyfruga?!?
Hur ballt är inte det då??
Sitta på matcherna, överdosera popcorn o skrika som en galning (säkert) =)
Riktigt stolt att han knep en av platserna med tanke på att resten inte får svar förrän i nästa vecka!
Detta betyder ju att han måste vara bra?
Kanske ska sluta tvivla på hans förmåga att åka skridskor nu då??!!
Grattis vännen!
o när du tjänar tillräckligt med pengar på din hobby så vill jag ha det här:


(lånad bild)
Ett strandhus tack! Gärna på ön som börjar på M o slutar på allis...=) *love love love*

En sån här hade inte suttit fel heller:

(lånad bild)
Titta vilka ögon *vill ha vill ha vill ha*

- en pluggbil (du vet vad jag menar=))
- någon som kan föda barn nummer tre du vill ha=)
- slippa visa upp mina egna talanger på skridskor (du vill inte bli avis=))
Sen är jag nog nöjd tror jag...
Ja lite saker hit o dit...
Men resten kan vi väl se som kärlekspresenter kanske=)!!

Nu: sova för imon har jag en tid att passa!
Håret ska ryka ÄNTLIGEN!!!!!!

Kommentarer

Postat av: Leesaa

Publicerad 2010-09-19 23:26:20

Fransk bulldog är typ den enda hundrasen jag skulle kunna tänka mig. Älskar hur dom ser ut! Fulsöta:D

Postat av: Mikaela

Publicerad 2010-10-07 19:30:54

Inte kul med stukade fötter. Vart tog han en plats? :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela