Mitt perfekta lilla kaos...

Jag vet att jag inte varit så bra...

Publicerad 2010-09-08 18:40:11 i Fia Testar,

...på min ide jag hade om "fia testar"!
Det är fullständigt hopplöst att prova någonting på beställning....då blir det liksom inte lika roligt utan mer som ett tvång=)
Så numera kommer dom inläggen att dyka upp lite närsomhelst här!
Mer min melodi=)

Idag har jag testat något konstigt!
NÄMLIGEN HEALING!
Hela min släkt är ju mer eller mindra insatta i det här så vi har ju det i blodet *hehe*
Men jag har faktiskt aldrig fått för mig att prova...kanske för att man har det så nära?!
Men som sagt idag besökte jag min kära släkting o lät henne heala mig...
Knyta upp mina knutar (som tydligen det fanns en hel del av)...kalla det va ni vill...
En väldigt märklig upplevelse i stort!
Någon som provat?
Svårt att förklara vad det egentligen va som hände med kroppen...men någonting va det ju!
- värme
- kyla
- rysningar
- yrsel
- gungningar
ja allt på en o samma gång.
Vissa stunder kände jag mig nästan på gränsen till åksjuk o hade svårt att fokusera på vart kroppen var!
Jag låg stilla fast ändå inte!
Har ingen aning om hur länge vi höll på...kanske 20 min...kanske 45...tiden bara försvann.
Jag somnade faktiskt aldrig, som jag trodde.
Jag var väl så spänd på hela grejen att jag inte kunde slappna av kanske.
Man vill ju inte missat nåt=)

En del knutar va det som sagt.
Mycket gammalt som man tydligen samlar på sig genom åren o bär som tyngder på ryggen.
En hel del träffsäkra saker fick hon in...lite läskigt.
Mycket om mina tankar då o min förnekelse av mig själv!
Snacka om att vara sårbar...
Vissa stunder tänkte jag:
"gode gud knyt inte upp nåt mer, jag känner mig naken"
"vem är jag utan mina knutar?"

Så va tror man på?
Händer det eller händer det inte nåt?
Är det avslappningen i sig som gör att man känner värme i kroppen?
Alla människor har ju energier vad man än tror på.
Står du nära någon så känner du den personens värme osv.
Dom knutarna hon stöter på som faktiskt stämmer, inbillar man sig det o får det till en händelse i sitt eget huvud?
Lite som att läsa sitt horoskop i en tidning.
Det "stämmer" ju ofta för man bestämmer ju själv vilken händelse det rör?

Märkligt är det iaf.
Men någonting måste ju hända för så som jag mår nu, mådde jag inte innan jag åkte hemifrån för att göra det här.
Jag är varm, lugn o helt slut i kroppen!
(en följd av att kroppen har fått vila?)
Va säger ni?


(LÅnad bild)
bildkälla:
http://ljusetsrike.blogg.se/images/2009/healing_hands_64155146.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela