Mitt perfekta lilla kaos...

JESUS va trött hon är!

Publicerad 2010-09-29 22:26:48 i Vardagligt,

Ibland har man bara lust att liksom gå ifrån sin egen kropp o göra nåt helt annat!
Eller ja inte bara kroppen, jag vill gå ifrån...eller varför inte rymma ifrån mig själv nu i ett par dagar!
Låta mig klara mig själv här med allt som ska göras så kan det andra "jaget" ta in på spa o göra nåt roligt!?

Verkar det knäppt?

Är så jäkla nervös för att inte klara "det där jag har på fredag som jag inte tänker nämna"
Jag vill inte halka efter med en gång.
Fast o andra sidan kanse det är mer ok att göra det nu när allting är nytt än o göra det sen när det är meningen att allt ska sitta?!

Usch jag vet inte!
Har fått healing idag och är därför virrigare än normalt tror jag!

Tom Liten anklagar mig för att inte vara som jag brukar!
När vi satt o käkade lunch idag (han är ju hemma för feber) så tittade han på mig länge o sa sen:
- Mamma, tonsti
- vaddå konstigt? varför tycker du det?
- Mamma TONSTI!
- Förklara dig nu unge herre? ser jag konstig ut eller tycker du bara att jag är allmänt konstig idag?
- TONSTI (samtidigt som han lägger av med världens skratt)
- Jag tar det som ett allmänt?
- TONSTI, Mamma TONSTI, TONSTI, mamma TONSTI!!
(är det nåt han kan så är det att upprepa sig)

Men nu är det dax för den TONSTIga mamman att gå o lägga sig!
Förhoppningsvis hjälper det att sova på saken!
(annars så tar jag dom problemen imorgon)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela