Mitt perfekta lilla kaos...

Rolig morgon för mig men inte för er som körde för fort=)

Publicerad 2010-09-16 09:37:50 i Vardagligt,

Dom hade en poliskontroll utanför skolan i morse när jag följde barnen!
*SKRATT*
Hur ond får en människa bli som njuter av sånt!!!!
HAHAHAHAHA, DÄR FICK NI!!!
Långnäsa!
LÅNGNÄSA!!
Hade vädret varit bättre så hade jag lätt kunnat tänka mig att gå hem göra en kopp kaffe o gå ut o sätta mig vid vägen bara för att se folks reaktioner.
Först kommer bilen i "lagomförfortfart"
Sen ser man hur dom upptäcker dom gula västarna där framme
SLÄPPER GASEN så där lagom "hoppas dom inte såg mig aktigt"
Kliar sig i huvudet
Väljer ett ord som exempelvis: FAN, HELVETE, SATAN, KUK...ja använd din fantasi.
Samtidigt som dom blir invinkade till kanten av farbror blå (o snygg va han me).
Sen finns det inte så mycket att säga.
Man kan ju inte snacka sig ifrån det faktum att dom har blivit upptäckta.
Det är så roligt!!!
Snacka om att bli tagen på bar gärning!
I vanliga fall är den en ren fara att vistas runt skolområdet runt klockan 8 på morgonen...lmen idag va det riktigt mysigt!
Ingen va stressad (så det syntes på bilkörningen iaf), lugnt o fint.
Man såg en bil på håll, hann gå över övergångsstället utan att springa för livet...
Tryggt helt enkelt...
Hoppas farbror blå tog fram saxen ett par gånger också, det hade ju varit det ABSOLUT roligaste att få se!!
KLIPP KLIPP, där fick du!!

ja gud...idag är hon ond!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela