Mitt perfekta lilla kaos...

Satt o skulle vara duktig nu...

Publicerad 2010-09-20 22:17:18 i Vardagligt,

...o upptäcker till min fasa att det fattas sidor i min bok!?
En bok som är lånad på bibblan, full med klotter överallt o dessutom saknas det sidor?!
Givetvis behöver jag just sidan 13-14...jäkla skit!
Mailade bibblan.
1. dom kan inget göra förrän jag lämnar tillbaka boken o dom isf beställer in en ny
jag kan inte lämna in den för jag behöver den nu nu nu

2. Jag kollade så jag inte blev betalningsskyldig på något vis med tanke på att jag står som senaste lånare just nu. Samtidigt frågade jag vilken rutin dom har på att kolla böckerna som lämnas in?
Nej jag blir inte återbetalningsskyldig med tanke på att jag skickade ett mail.
Den andra frågan fick jag aldrig besvarad så jag antar att det är vi kära "lånare" som måste hålla koll på böckerna åt bibblan. Kan man få betalt för det tro?


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela