Mitt perfekta lilla kaos...

Stress!

Publicerad 2010-09-04 17:18:03 i Vardagligt,

Det är nästan mer stressigt att plugga än o jobba vill jag lova!
Jobbet går man till, gör det man ska o sen åker man hem.
Det förföljer en liksom inte hemma likdant som skolarbete gör!

Jag skulle ju kunna sätta mig me böckerna nu?
Jag skulle kunna göra mer?
Jag skulle kunna renskriva mina anteckningar?
Jag skulle kunna sminka en kompis?
Jag skulle kunna sätta mig in mer i det o det, det som jag inte förstår...
Osv...

Man tycker ju ALLTID att man borde göra ännu lite mer än det man redan gjort?!
Märkligt...
Det är svårt att nöja sig någonstans när böckerna ligger o skriker på en...
Det är svårt att säga till sig själv.."Jo men jag gjorde så gott jag kunde"
Jag blir ju ALDRIG nöjd heller...

Dagen idag har varit märklig på många vis!
Det är tur att man inte måste tycka om alla människor...
Tänker på dig vännen *kärlek*

Ikväll ska det grillas o fy F*N va gott det ska bli!!
Kycklingspett o klyftpotatis *mumma*


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela