Mitt perfekta lilla kaos...

Tung morgon!

Publicerad 2010-09-08 11:21:51 i Vardagligt,

Inte så mycket på grund av humöret utan mest pga den tjocka boken som jag sitter med!
På fullaste allvar så väger den nog ungefär lika mycket som Liten...
kanske en (ytterst) liten överdrift...
O jag HATAR verkligen att läsa om historia...
Alltings ursprung...
Det är ju minst lika viktigt som allting annat jag vet, man måste ju på nåt sätt förstå vad någonting kommer ifrån...
Men JESUS, säger jag bara!
O det är ju inte en gubbe heller...utan snarare fem att hålla reda på!
*stor suck*
För den som är intresserad så har min bok 553 sidor..
Det borde vara olagligt att ge studenter en sån bok...iaf i början av terminen.
Ja eller ge o ge ska vi väl INTE säga direkt!
Bokf*nskapet kostar närmare 600-700 kr...
Tror ni jag la ut det för en bok som jag ska läsa i ett par veckor?
Nix...TACK GODE GUD för att de finns bibliotek!
1 bok hade dom o det är den som ligger framför mig nu!
Bra där...

Måste laga mat nu sen ska jag sätta mig igen....äter o läser...kommer ju bli fet av det här=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela