Mitt perfekta lilla kaos...

Sjuk sjuk sjuk!!

Publicerad 2010-04-28 16:23:45 i Vardagligt,

Jag är sjuk sjuk sjuk!!
Fattar inte vad det kom ifrån (igen).
Började igår o slog till i natt.
Dunderförkyld, ont i halsen (som FAN), o en FÖRBANNAD huvudvärk som har hållt i sig HELA dagen!
Jag har fortfarande svinont men nu kan man ju sitta upp utan att må illa iaf!
Fy fan era stackare som lider av migrän...
Jag tror jag hade skjutit mig själv!
Gnälligt?
Ja lite faktiskt...knappt så jag orkar me mig själv.
Men jag är så förbannat trött på att må skit.
Tycker vi har varit så sjuka nu de sista att det räcker för hela året?!!!

O för att inte vara alltför pessimistisk så kommer här en lista med "bra-saker":

1. jag högg ju mig i handen för ett par veckor sedan med kökskniven, kommer ni ihåg det? Det har läkt nu iaf vilket är VÄLDIGT skönt. Världens ärr kommer jag få, jag har ingen känsel i halva fingret men va gör det??...jag slapp ju sy..=)

2. Vägde mig igår på jobbet o jag är uppe i matchvikt igen!!!!!! Nästan ett halleluja moment om ni frågar mig. Tog några månader men nu f*n är jag där!!! YES!!!

3. Älskar min locktång fortfarande.

4. Har hittat Maria Montazamis blogg!!

5. Det regnar ute o det luktar ju bara så UNDERBART!!

6. Vi ska käka räkor till kvällsmat *mumma*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela