Mitt perfekta lilla kaos...

Som...

Publicerad 2010-04-20 20:14:41 i Fia tipsar,

...bekant är jag ju inte "jag MÅSTE gifta mig tjejen".
Jag är nog mer "vill du gifta dig med mig så springer jag där ifrån tjejen" =)
Därför blev jag SÅ GLAD när jag va hos frissan o det visade sig att hon va ungefär likadan.
Hon ville inte heller gifta sig nämligen.
Hon hade nog inte samma panik som mig utan det va nog mer den ekonomiska biten som hon fasade för.
Vilket fall så fick det mig att känna mig mer normal...
Eller ja, mindre ensam... =)

Men efter helgen har jag nästan fått tänka om, ja håll i er!!
Jag har fortfarande inte lust att gifta mig med min man...nix...har hittat nåt bättre!!
Nämligen: MIN NYA LOCKTÅNG!!!
Den är liksom så FANTASTISKT bra så den förtjänar en titel här i huset.
Herr: Babyliss icurl - I fucking LOVE you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela