Mitt perfekta lilla kaos...

Ursäkta, förlåt, sorry, pardon...

Publicerad 2010-04-05 19:11:09 i Vardagligt,

...för min dåliga uppdatering men internet krånglar här.
Dom gräver här i närheten o rätt va det är går strömmen, varmvattnet saknas, telefonen stängs av osv.
Riktigt roligt me andra ord...

Gick ju ut i fredags...
Ja va ska man säga om det...
Det va roligt, uppfriskande, fantastiskt o nyttigt?! (ja kanske inte kaloriintaget men på annat vis)...
Samtidigt som det blev vått, blodigt, gapigt o äckligt.
En salig blandning=)
Minns att jag tänkte (med spannen under näsan givetvis).
"nästa gång ska jag nog sluta dricka när jag känner att jag kan dricka hela världen"
Väldigt klartänkt ändå o jag är faktiskt imponerad att jag minns det så tydligt där i dimman!

Mannen har jobbat hela helgen.
O jag har ALDRIG varit så glad att jag har en lillebror i hela mitt liv.
DU ÄR HELT FANTASTISK!! *kärlek*

Nu ska jag käka efterrätt för att runda av ännu en härlig påsk!
Slår på stort, så det blir creme brulee!!!
Fy f*n va gott det är!!!!!!
Avis nån? =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela