Mitt perfekta lilla kaos...

Är jag tråkig...

Publicerad 2010-08-19 11:40:54 i Vardagligt,

...om jag vill ha en ny bloggdesign redan?
Eller tråkig kanske man inte ska säga...mer jobbig?!
Mer jobb för mig, så kan man säga!! =)

Ska kika runt lite o se vad det finns!
Ni får ursäkta om det ser ut som skit om en stund!

Ingen som vill ha nummret till vår trädgårdsmästare förresten?
Riktigt trevlig prick den där.
Tider håller han inte så väl men när han väl kommer så gör han jobbet alldeles utomordentligt.
Man kan tom få mer gjort än vad man tänkt sig ifrån början=)
Inte så dyr heller...
Lite kramar, lek o godis räcker som betalning...
Hojta bara till...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela