Mitt perfekta lilla kaos...

Är nyss uppkommen ifrån...

Publicerad 2010-08-20 22:29:48 i Vardagligt,

...ett låååångt behövligt varmt & oljigt bad!
HÄRLIGT!!!!
Känner mig som en ny människa!
Så nu blir det att mysa ner sig i sängen o ÄNTLIGEN få lite sovmorgon!
Eller ja...man behöver inte gå upp o fixa till sig direkt för att åka iväg iaf...
Sen får vi ju se när alla behagar att vakna. Det brukar ju aldrig slå fel att det helt plötsligt blir JÄTTELÄTT att vakna endast för att det är Lördag. O nu är det inte mig vi talar om...utan de två små=)

Vet ni vad min underbara hälft frågade mig idag?
NEJ, INTE DET!! =)
Han frågade om han fick tatuera in min dotters namn på benet.
Hur fint är inte det då? *mys*
Mitt svar va givetvis:
"NEJ inga namn. Varför ska du alltid göra sånt?...tänk om vi gör slut o jag för alltid måste vara "den där hemska haggan" på ditt ben?"
(han ville ju inte bara sätta dit dotterns utan även mitt o sonens)
- För det första gör vi inte slut o om vi nu gör det så är du fortfarande en viktig person i mitt liv.
"Så om jag är otrogen mot dig med hela stan, slår ditt barn o hugger av dig ett ben? är jag fortfarande lika viktig för dig då?"
- MEN GUUUUUUUD?!, VARFÖR måste du alltid göra så här då?!? Du överdriver, det där kommer ju aldrig att hända ens...jag känner dig, du är inte sån...
"Men va fan..." (frustration, va säger man? nej det VET jag ju också...men...men...men...ett namn hur smart är det?)
- HAHA (helt överlycklig för att han tror att han fått mig tyst)
Då har jag din tillåtelse då?
"nej..."
- Men jag gör fortfarande som jag vill?
" Ja...jag antar det...Jag gillade ju inte ens den du gjorde på foten ju..."
- Nej inte i början men du vande dig? Eller hur? (fortfarande överlycklig för här tyckte han att han satte dit mig igen)
"Mmmm, vande mig gjorde jag väl...men va?...men...men"
- Jag ringer o bokar en tid i veckan?!

Typiskt!!
Visst är det inte så smart det han pysslar med?
Håll med mig SNÄLLA?
Eller är det jag som är känslig?
Han ska göra hela benet o namnen "där i" eller vad man ska säga.
Så det är ju inte det att det kommer stå med fet svart text över hela vaden=)
Men ändå....
Fast det är väl klart...
Slutar man tycka om varandra så kan han ju alltid göra ett stort X...

Tänk så roliga alla vi som är unga nu kommer se ut när vi är gamla o sitter på hemmet ihop *skratt*
Fullgaddade o piercade överallt...hahaha...
Då kan vi sitta där o dra i skinnet så vi verkligen ser motivet som det egentligen ska föreställa bland alla rynkor.
"den här gjorde jag 2011, o fan va ont det gjorde..."
"här har vi frugan nummer 3...eller nej förlåt mig nummer 4 o här har vi hennes barn.."

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela