Mitt perfekta lilla kaos...

Banan fluge tips!

Publicerad 2010-08-22 21:39:46 i Fia tipsar,

Måste bara tipsa om en SUPER BRA BANANFLUGE DÖDARE!!!!
Eller egentligen fick jag tipset av Erika i morse...men det är så himla bra att jag bara måste dela med mig av det=)
Man tar ett glas o häller i:
Vatten
Ättickssprit
Honung
Diskmedel
Har INGEN aning om mängden utan jag hällde bara i på en höft sådär o blandade runt=)
Sådär som den vana i köket gör...ni vet=)
Det ända som jag kommer ihåg att hon sa,va att diskmedlet gjorde så att dom små flugorna sjönk...
Tror jag tog för lite där...mina ligger fortfarande o guppar!!
Men SUPER BRA funkade det iaf så testa ni också!

Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-23 13:55:24

Jag kör oxå bara på en höft =) vad bra att det funkade för dig med =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela