Mitt perfekta lilla kaos...

Blev en hel del gjort idag...

Publicerad 2010-08-31 21:49:08 i Vardagligt,

...ändå!
Rätt BRA nöjd med dagen får jag säga=)
Vet ni vad som va bäst?
Jag sprang 4 km..tror jag...eller jag vet att det va mer men jag vet inte hur mycket mer....4,2 kanske!
O det är väl kanske inte så stort i sig utan det stora är att jag hade kunnat forsätta?!
Inget håll, inte ont, allting gick smidigt o framåt=)
Det är sjukt det här!=)
Men samtidigt så har inget porslin gått sönder här på ja..jag vet inte hur länge!=)
Allting är helt...o jag är hel!!
SKÖNT!!!

Varje gång jag sätter ner foten där på slingan så är det din fejja jag trampar på...=)
*stamp stamp*

Fick gjort en hel del sminkningar idag också...
Men någon har ju glömt att maila bilderna (ingen nämnd, ingen klämd=))
Så när hon (denna dära=)) får tid till det så får ni också se resultatet=)
Kanske redan imon?!?

Jag måste passa på att spy lite galla nu när jag ändå är inloggad:
JAG ÄR SÅ FRUKTANSVÄRT TRÖTT PÅ MITT HÅR!!!!!!
Jag har klipptid nästa vecka o det är ta mig tusan flera veckor försent.
Det ska bli så skönt att bli av med det förbannade barret!
Helst av allt hade jag tagit bort allt...men någonting säger mig att jag hade gråtigt då=)
Men tänk så skönt det hade varit...inget fixande o trixande, plattande eller lockande...
Har ingen aning om vad jag ska göra faktiskt!
Just nu känner jag för kort o mörkt.
Igår ville jag ha kort men ljust.
Innan dess ville jag ha halvlångt, med lugg...
Det är ju tur att man inte är velig iaf....

Nä, känner att jag gjort mitt idag!
Nu blir det film i sängen...
Natti natti på er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela