Mitt perfekta lilla kaos...

Blev inte mycket springande idag...

Publicerad 2010-08-30 22:21:51 i Vardagligt,

...men så måste det väl få vara ibland?
Jag har gått ifrån soffan för att hämta ett par extra sockar o en filt, men det räknas väl också som motion...
Jag satt ju inte still hela kvällen iaf=)
Är HELT SLUT i kroppen o anar att en förkyldning är på G.
Ni vet; man vaknar o är sådär halvtät i näsan, svullen i halsen o det känns som om man har huvudet under armen...
Men sen går man upp o det hela blir lite bättre tills kvällen kommer för då kommer alla symtomen tillbaka!
Jag hade väl räknat med en förkyldning nu när man är i så många nya miljöer.
Men saken är bara den att basse drar hem sina baciller ifrån skolan, pelle ifrån dagis, o jag ifrån mina skolor...
Så med andra ord borde vi bli dunderförkylda allihopa när det väl bryter ut?...KUL!!!!

Har ju inte så mycket roligt att berätta med tanke på att ni säkert inte vill veta vad som gick på tv mellan 19-21=)
Förrutom en sak kanske, som jag kom på nu som faktiskt är rätt lustig!
Idag i skolan när vi kom ut ifrån vår första lektion?! så berättade en av tjejerna att hon tyckte det va så konstigt för hennes mobil hade pipigt under hela tiden som vi satt där inne.
Hon hade 13 missade samtal o 5 nya medelanden o trodde nästan att det hade hänt någonting.
När vi hade lunchat o sådär så visade det sig att hennes mobil hade skickat 5 st nöd sms helt av sig själv *skratt*
I smset så stod det:
"jag är i nöd, hjälp mig"
Bara det, inget annat!
Klart att hennes kompisar fick frispel!!=)
En del trodde väl att hon va knäpp också för den delen=)
Har ALDRIG hört om nåt liknande faktiskt...
Det va en mobil med touchscreen o hon skyller på den...
Jag får väl hålla med.
Dessutom är det ta mig tusan FULLSTÄNDIGT omöjligt för någon med långa naglar (jag iaf) att ha en sån telefon=)

Nä ska sätta mig o renskriva mina anteckningar nu.
Jag vet inte ens varför jag bloggar för det har jag egentligen inte tid med=)
Jag gjorde en skolmapp o sen...ja sen tappade jag fokus antar jag... haha!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela