Mitt perfekta lilla kaos...

Bloggtorka=)

Publicerad 2010-08-15 21:06:37 i Vardagligt,

Men det är inte jag som har torkat ut, tro mig, jag har sååååå mycket att berätta=)
Det är snarare min mobil som har gett upp=)
Förstår mig inte på den...men har ju haft den ett tag nu så ja...va kan livslängden vara på en mobil numera? Det kanske är dax att uppgradera sig!!
Jag som tycker sånt är så viktigt...ehhh??=)

Har i vilket fall försökt roa er med ett par inlägg under dagen...men som ni ser blev det inte mycket av det som kom upp här, så ni får nöja er med detta!!

Idag började vi med att noppa & färga bryn på varandra samt färga fransar!
Gick väl sådär får jag säga...
Man känner ju sig som en försökskanin när man sitter där...både på gott o ont!
Jag är ju en sån som har ruggigt svårt att släppa kontrollen till någon annan...så det här är nog bara nyttigt för mig egentligen!
"jag kan mitt ansikte bäst, gör såhär så blir jag glad"
Men det handlar ju om övning nu o det är någonting som jag antar att jag kommer bli bättre på=)
(får vi väl hoppas=))

Så nu sitter man här med bryn som är i olika färg men samtidigt är jag jäkligt glad över att jag fortfarande har synen kvar, för guuuud va det sved när hon färgade fransarna på mig!
Funderade helt seriöst ett tag på om min sista stund va kommen... *skratt*

Sen va det dax för att lära sig lägga en bra o snygg bas!
En HEL vetenskap men samtidigt någonting som jag känner mig rätt säker på hur man gör!
Det svåra är att hitta rätt nyans o få det jämt o bra...
Klurigt med olika hudtyper osv...
Behöver några försökskaniner i veckan/helgen o nästkommande vecka, då det ska börja övas nu!!!
Så SNÄLLA skrik till om ni har lust att hjälpa mig!



Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-16 17:26:02

Hej!

Elias fyller år imorgon och på kvällen drar skolan igång för Maja.

Är det ok om vi hojtar till bara när det passar och ser om det passar er med? Känns som det är lite svårt att planera och så just nu.

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-16 22:51:57

Hjälper dig gärna genom att vara försökskanin =)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela