Mitt perfekta lilla kaos...

Börjar långsamt bli människa igen...

Publicerad 2010-08-17 17:10:38 i Vardagligt,

...men gud, ibland önskar jag att jag vore man!
Dom slipper fan allt=)

Ska bort till mor&far om en kortis!
mamma är först ut som försökskanin=)
Ska se om jag får ta några bilder på henne...
O övertala henne om att få lägga ut dom här=)
Blir nog inte så mycket...
Noppa bryn,färga fransar o lägga en bas...mer hinns nog inte med...
Spännande...

Har ju haft lite tid över idag o låg o funderade på ja...allt...o då menar jag ALLT!
Ni vet när tankarna kan flyga iväg o man nästan skrattar åt sig själv o tackar gud för att ingen kan läsa ens tankar=)
Vilket fall så kom jag tillslut fram till världens bästa "hundtrick" utan hund.
Ni vet den där filmen?
Man har en gullig hundvalp o genast får man kontakt med en snygging i parken...säkert?=)
När vi va på Liseberg för någon vecka sedan så gjorde jag som alla andra mammor o pappor som är rädd om sina barn gör:
SKRIVER MITT MOBILNUMMER ÖVER HELA ARMEN!

På basse blev det bra...pelle satt ju sådär still o ville samtidigt att jag skulle måla en moppe på hans arm=)
Men man hade nog ringt fel ett par gånger innan man hade hittat rätt=)
Detta måste ju i sig vara ett väldigt bra knep!
Där skyltade jag vitt o brett med mitt telefonnummer så första bästa människa som tyckte jag var snygg kunde ju i stort sett tagit det!
Det hade väl krävts att personen i fråga hade fått gå framför? bakom? vid sidan av? oss väldigt länge...men det är ju inte omöjligt?!=)
Så singel mammor o pappor därute... där har ni det=)

Måste även passa på att berätta att när jag vandrade till stationen i gbg i söndags så hade jag två barnfamiljer som gick bakom mig o råkade höra deras samtal.
Den ena av mammorna sa någonting i stil med att hon hade läst en undersökning där man sa att smarta föräldrar fick väldigt långa barn!
HAHA!!
Jag tog åt mig med en gång o bestämde mig genast för att den här undersökningen bara MÅSTE VARA SANN!!
=)





Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela