Mitt perfekta lilla kaos...

Du är en patetisk spillra av någon jag en gång mött!

Publicerad 2010-08-08 21:37:20 i Vardagligt,

Hittade mina jobbarkläder nu!
Jag har verkligen stoppat in dom i ett skåp i tvättstugan i 4 veckor o glömt av dom=)
Dom är inte tvättade...
Skrynkliga...
Dammiga...
Men va göra?
Bara att köra antar jag=)

"I want freedom for the full expression of my personality"
Mahatma Gandhi

Jag känner för att vara lite krypisk...
Det är ju trots allt min blogg=)
Det händer så mycket i mitt liv just nu...
Jag vågar inte riktigt stanna upp o känna efter som man gjorde förrut...
Jag bara flyter med o hoppas jag ska orka...
Men framförallt våga...


En sak som är lustig:
Kommer ni ihåg att jag nämde att jag hade fått en vagel i ögat för ett tag sen?
Vet inte hur längesen det va men det känns som att den lilla jäveln har gått o blivit en helt nykroppsdel på mig.
För ja, den sitter fortfarande där.
Aningen mindre men fortfarande där...rakt under ögat!
Inte nog med det!!!
Jag som aldrig få får en enda jäkla finne har lyckats få en på näsan.
O håll i er...
Jag känner att ett munsår är på väg i mungipan...
Är inte detta lite av livets ironi?
Jag ska börja plugga till make up artits o kan inte ens ta hand om mitt eget nylle ser det ut som!
Tack ödet för din framförhållning!
VERKLIGEN TACK...
Det är alltid skönt att slå ifrån underläge...

Go natt världen...jag har ett par sidor kvar i min bok!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela