Mitt perfekta lilla kaos...

Effektiv idag!

Publicerad 2010-08-01 14:04:18 i Vardagligt,

Har sån SJUK träningsvärk i hela kroppen så jag måste röra på mig EXAKT hela tiden!
Känns lättare då...=)
Detta resulterade i att jag började på att rensa ALLAS garderober.
Kläder ÖVERALLT!!!!
Men det känns gott, bli av med lite skit!
Klädkammaren är numera barnens, vilket betyder att Liten har fått lite större rum o jag mindre plats för mina egna kläder!
Men men...detta kanske får mig att slänga lite mer!
Varför behåller man skiten liksom?!?!
Där finns klädesplagg som man inte användt på flera år men som man ändå inte riktigt kan me o slänga!
Helt sjukt va man samlar på sig!
Men nu är det slut med det...
Eller så får jag slänga ut baren o bygga en "walking closet"
hade inte det varit drömmen?=)
Borde nästan skicka iväg mannen så jag kan röja ifred i det rummet..
Vilken överrasking det hade blivit=)
(trycker på GILLA knappen där ja)


(lånad bild)


(lånad bild)


(lånad bild)

Endast för att han ska få ordning på sin skit givetvis...
Det hade väl varit snällt =)
Tåls att tänkas på...

Kommentarer

Postat av: Maria

Publicerad 2010-08-01 16:54:27

ååå ja! Vill också ha!

Får slänga ut ELias och bygga om hans rum till det. Oj kom just på att vi först och främst ska ha plats till en bebis till, haha :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela