Mitt perfekta lilla kaos...

Fick nyss den här kommentaren...

Publicerad 2010-08-25 15:29:09 i Vardagligt,

Söt blogg du har tjejen :)
GRYMT snygg design!! :P
Kraaaaam Angie <3


Är det någon som missat att den här "tjejen" (jag alltså) är 26 år gammal?!?!
Söt?
Grym?
Jag byter design ikväll *skratt*

Antagligen någon som bara ville att jag ska kika in i hennes blogg...
O nu har jag gjort det så hoppas hon fick en mer i statistiken o är nöjd!
Det är ju tydligen så man ska göra för att varva så många läsare som möjligt!
Men då har jag ett tips om du som läser just nu funderar på att göra likadant...
Alltså kommentera hej vilt på så många olika bloggsidor som möjligt.
SKRIV NÅT INTRESSANT FÖR GUDS SKULL SÅ LÄSARNA BLIR LITE INTRESSERADE NÄR DOM KIKAR IN HOS DIG FÖR FÖRSTA GÅNGEN!
Va lite smart...

Skriv inte:
Simma
handla
det regnar
nu plugga!?
Jag kunde inte bry mig mindre o kommer antagligen inte titta in igen....
Jag kommer inte ens ihåg va söta ANGIE skrev tyvärr...

Till nåt bra mycket roligare: UPPROPET så klart!
Det gick bra...jag visste vad jag hette o ropade "japp" sådär lagom högt=)
Men detaljerna får vi ta om en kort stund...måste dricka kaffe nu..

O till dig som kanske besöker bloggen för första gången:
Förlåt för ett TOTALT ointressant inlägg, men det blir tyvärr inte bättre heller...
Jag är faktiskt förvånad om du ens tagit dig ända hit ner i texten....
=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela