Mitt perfekta lilla kaos...

Fy fan för getingar!!!!!

Publicerad 2010-08-16 18:45:29 i Vardagligt,

JAG HATAR DOM!!!!
O givetvis har dom bestämt sig för att inte bara bygga ett bo här utan TVÅ!!
Ett under grannens trall o ett i vårt tak?!
Detta betyder att man inte ens kan vistas på vår baksida på altanen utan att få ett gäng efter sig!
Äckliga djur det där!!!!!

Lösningen på detta är att hålla sig inomhus eller att inte vara hemma!
Så därför klarade jag av allting som stod på mitt schema idag:
1. Jobba
2. Handla
3. Springa

Känner mig väldigt duktig nu faktiskt, men har ont i knäna som bara den!
Nu blir det duschen sen ska mannens ögonbryn få sig en omgång *skratt*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela