Mitt perfekta lilla kaos...

Godmorgon allihopa!

Publicerad 2010-08-25 08:39:02 i Vardagligt,

Idag kör vi ett lugnt o behagligt:
TRE!!!!

Är ledig idag iom att det är upprop så det har blivit massa "sosa" i soffan med sonen=)
Hade nog inte kunnat få en mysigare morgon idag.
Vi vaknade alla tre i sängen, jag mannen o basse.
Ebba den jäkeln (kattskrället) levde jävlen inatt igen...men vem har hjärta att slänga ut henne i det här vädret...? inte jag iaf=)
Liten vaknade när klockan ringde o kom till sängen hann me.
Sen låg vi där alla fyra o pratade skit o hann vakna ordentligt!
*MYS*

Har precis märkt upp hela min sminkväska med gröna klistermärken...
Känns såååå skönt att ÄNTLIGEN fått det färdigt!

Funderar på vad man ska ha på sig idag så man slipper frysa ihjäl...
Det blåser ju full storm ute...
O det är fortfarande augusti?!?! WHAT?!?
Måste bli solarium snart även om det inte är det bästa för huden=)
Man va fasen, blir ju helt deppig av vädret ju...


Nä, nu ska ansiktet sättas på o håret ordnas till...
Som man ser ut nu så blir jag nog inte ens insläppt på skolan...=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela