Mitt perfekta lilla kaos...

Halloj GOTT folk!!

Publicerad 2010-08-29 21:15:49 i Make up o skönhet,

Märks det att någon är lite piggare nu?!
Har fått lite mat i magen o flera liter kaffe så nu kan jag stå upp igen=)
Helgen har varit riktigt kul även om det kräver en hel del koncentration o en jäkla massa tvättande av penslar!
Lovade som sagt lite bilder o dom kommer här:

Vi börjar med denna vackra donnan som fick en enkel lite lystrig bas.
Nu har ju hon redan rätt fina drag...(VILL OCKSÅ HA!!!...) som ni kanske ser så det va ju ingen konst att få henne att se "bra" ut =)



Hon sminkade även mig o det blev såhär:
(få nu för GUDS skull inte världens chock...det är bara jag...med lite mindre smink än vanligt=))
Men visst blev det bra?? Lite maskara på det (o fixat hår kanske *skratt*) o jag hade lätt kunnat gå ut o trivas med det här!



Idag gjorde jag dessa ögonen som jag blev grymt nöjd med.
Vågar inte lägga ut hela kortet för jag har faktiskt inte hunnit be ögonens ägare om lov än=)
Men visst blev hon snygg?!!
*party party*



Så nu har jag återigen tvättat mina penslar o sitter faktiskt här med en ansiktsmask just nu!
Man kan väl säga såhär: huden har fått sig en liten chock den här helgen!=)
Först o främs har den tvingats gå bar...utan make o sen jäklar har det spacklats o tvättats utav bara den!
En av lärarna berättade att när hon gick utbildningen så blev hon tillslut så jäkla trött på smink att hon slutade sminka sig till vardags.
Hahahahahhahahaha- tänkte jag när hon sa det.
"Det där kommer aldrig vara jag"
Men nu börjar jag tvivla?! Redan?!?

Nu blir det duschen, sängen o mannen...
Som jag har längtat...



Kommentarer

Postat av: Erika

Publicerad 2010-08-29 22:12:42

Håller med snygga ögon. Säg bara till när du vill öva på det =) ser vi fram i mot

=D

Postat av: Madelene

Publicerad 2010-08-29 22:20:30

Gumsan fina bilder du tagit då :D Gillade den du tog i profil, proffsigt :D :D :D Snälla kommentarer ju som ja bara säger right back at ya!! Kul att du gillade sminkningen, gjorde mitt bästa :)Synd att jag inte hann få röda läppar av dig idag då, får bli en annan gång haha! Helt slut nu, just det kom på penslarna nu hahaha bäst att man gör rent dem med. Sköt om dej nu ses snart igen :D Kram kram

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela