Mitt perfekta lilla kaos...

Hon fick hem reklam!?

Publicerad 2010-08-30 08:28:38 i Vardagligt,

Ja eller någonting i stil med reklam...tror jag?!
Har ni sett försvarsmaktens reklamer på tv?
Hitta koden?
Dom är ju rätt roliga tycker jag...annorlunda...
Men den här jag fick i brevlådan?!
Ja annorlunda va den...men så rolig??!....
Nja!



Har någon missat att vi kanske inte ska hugga ner ALLA träd vi har...??
Kanske borde använda den som matta till köket...lätt att torka av liksom=)

Vilket fall...
Lyckades knäppa rätt roliga kort i bilen när vi körde fram o tillbaka i helgen.
Vädret har ju varit...ja skumt? är väl ett bra ord antar jag!
Först va det solsken men kallt, sen började det blåsa o rätt va det va så kom regnet!
O nu pratar vi inte lite regn utan mer i stil med en monsun.
Det slutade med att vi puttrade fram i 50 på motorvägen o jag satt o hade rå ångest för jag trodde att jag skulle komma försent=)
När regnet hade slutat så upptäckte vi inte en regnbåge...UTAN TRE....efter varandra!
Rätt tufft!



Nä skola nu...den andra skolan!
Har drömt mardrömmar om att ta fel block med mig dit...
Sitta o plugga studiobaser på en föreläsning kanske inte är att rekomendera=)
Så nu har jag kollat blocket ett par (15) extra gånger så jag är säker på att det är rätt=)
Håll en tumme för mig nu...
O för er som undrar: Ja jag sminkar mig idag=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela