Mitt perfekta lilla kaos...

I går bestämde sig min...

Publicerad 2010-08-08 13:12:34 i Vardagligt,

...kära mor o far för att ta bort sin altan!
Av alla dagar som finns så tyckte dom att helgen innan man går på o jobbar igen va den bästa tiden att börja med ett sånt projekt=)
Men jag ska inte klaga för jag fick ta emot ALLA växter i deras land som dom annars skulle slänga...TOPPEN!
O jag som är så bra på sånt=)
Så hela eftermiddagen igår spenderades med en spade i handen o jord ända in i behån!
Härligt!!
Liten va med o hjälpte (eller skälpte) till givetvis...
O ja reslutatet får vi väl se nästa år...
Om det överlever...=)

Världens bästa lillebror kom bort en stund igår kväll o passade liten.
FRUKATANSVÄRT jobbigt arbete med tanke på att liten sov som en stock exakt HELA tiden!! =)
Jag fick komma ut o springa en stund o det va såååå HÄRLIGT!!!
Kommer längre o längre nu o jag kan nog ärligt säga att jag är fast!
Det är så skönt att få ta ut sig o sen somna som en gud på kvällen!
När lillebror ändå va här bjöds det SÅKLART på lite skvaller:

Tydligen var min första kärlek på hans jobb för ett tag sen.
(ni vet den där kärleken som man TRODDE att man aldrig skulle kunna leva utan, men som man nu inser: JESUS va jag är glad att det inte blev vi...huuahhh) =)
Ja den iaf...
När han tillslut känner igen min bror där på jobbet så drar skitsnacket igång.
- ja hon glömmer man inte, henne har man gjort en hel del me...
Hahahaha!!
Jo du, man va ju VERKLIGEN BRA på sex i den åldern säger jag då!
Gud du har ju inte upplevt NÅGONTING med mig=)
Vilket fall så berättade bror att han stod ut ett tag men sen slängde han ut honom.
När vakten frågade varför han skulle ut så blev svaret:
"kränkning av bartender"
Den bästa av anledningar tycker jag=)
Känns skönt att lillebror står upp för en, även om jag klarar mig alldeles utmärkt själv=)
Sen va det nog lite roligt för honom att få ha makten där...
Men vi bjuder på den o tar genast bort den där nöten ifrån vännerlistan på fb!!

Idag kommer basse hem o det ska bli så skönt med lite liv här hemma igen!!
Sen ska det packas väskor..
En till fritids...
En till dagis...
O en till jobbet...
Måste leta upp mina förbannade jobbarkläder med!!!!!
Misstänker starkt att dom fortfarande ligger i påsen som dom kom hem i fredagen innan min semester började!!!
AHHHHH...
Kanske skulle behöva tvätta dom?=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela