Mitt perfekta lilla kaos...

Jag är så jävla glad!

Publicerad 2010-08-11 19:54:35 i Vardagligt,

Jag tror jag ska knåpa ihop en sån där kalender där man kan riva av varje dag ni vet...
En nedräkningsgrej...så jäkla glad är jag!!!
Helgen o helgen...då drar det igång!!! SPÄNNANDE!!!

O sen blir det spännande igen när "den riktiga" skolan börjar...
Börjar jag bli tjatig?=)
Förlåt, men det är så kul att jag ÄNTLIGEN fått tummen ur!!

Vad som inte är så kul är att jag antagligen har sprungit för mycket?!?
Ja ni hörde rätt, latröven har sprungit för mycket=)
Jag är så imponerad av mig själv att det finns inte...o att jag tycker att det är roligt!
Är nästan lite sur för att jag måste vila pga att jag knappt kan gå!
Knäna (som vanligt) tar den mesta stryken=(
Men på fredag måste jag ut...annars vet jag inte vad jag gör=)

Idag har det regnat...
SOM BARA DEN!
Lyckades vara ute inte bara en gång utan två när det regnade som MEST!!
Då blir man lycklig?
Ett blöjpaket i handen o en unge balanserandes på armen!
Lite som akrobatik kan man säga, men fram kom vi=)

Ska sätta mig o beställa en bok nu...
För jag ska ju bli en pluggis ja...
Någon som missat det??=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela