Mitt perfekta lilla kaos...

Jag bokade en klipptid igår...

Publicerad 2010-08-19 18:45:27 i Vardagligt,

...o har sedan dess funderat över vad jag ska göra med barret.
Ett tag funderade jag på att bli mörk igen?!....
...eller kanske kort?!...
....sen blev jag sugen på lugg?!...
...eller kanske blond ändå?!...
....Fast det är rätt roligt med långt hår?!?...
....Eller?!....
Ja ni vet, man håller ju alltid på sådär...iaf jag=)
Hittade tillslut ett fiffigt program där man kan testa frisyrer/färger/sminkning/bränna/solglasögon...ja va tusan man vill...
HELT FANTASTISKT ROLIGT O VÄLDIGT SMART!!!!!

Kika in på: www.taaz.com

Här kommer några smakprov:
(rösta gärna vet ja=))

Blond me lugg kanske?


Skolfröken? =)


Lesbisk? *skratt*


Mörk?


Halvdant? =)


Blond igen?


Eller så kan man ta reda på hur man ABSOLUT inte ska klippa sig *skratt*
Jag bjuder på den....hahahahaha!!!!!!


Den som röstar på nummer 7 är inte min kompis längre=)
Påminner jag inte lite om Hedvig ni vet...ifrån det där gamla barnprogrammet? *skratt*


(lånad bild)

(nja....hon är nog banne mig sötare *skratt*)

Kommentarer

Postat av: maria

Publicerad 2010-08-19 23:50:11

Jag har faktiskt fått den snälla komplimangen en gång att jag liknar hedvig för min långa näsa, de du! :-)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela