Mitt perfekta lilla kaos...

Jag lever!

Publicerad 2010-08-28 21:08:47 i Vardagligt,

Men det är knappt mer än så!
Såååååå SJUKT seg i kroppen!!!
Men lite mat (o en titt i godisskålen) gjorde mig på bättre humör.
Min man kan nog vara den mest fantastiska mannen på jorden!
JAG FICK TACCOS när jag kom hem, levande ljus ÖVERALLT o nu tar han disken!
Tack, tack tack!!
Lilleman orkade dock inte vara med så han sover för längesen...
Mamma o Pappa passade honom en stund nu ikväll o när vi kom dit så tog han mig i handen efter en stund o sa:
"Mamma?"
- Ja hjärtat?
"Hem!"
Så då åkte vi hem!
Feber har han också o ja...jag tyckte mig ana ett sälljud inan *FAN*
(man får svära när man pratar om krupp...)
Så nu ber jag en bön för att det inte ska bli någonting inatt samtidigt som jag förbereder mig på att vi kanske får vara vakna!
Typiskt...

Kom precis på att jag helt glömt tvätta penslarna så måste rusa genast.
Dessa jäkla penslar!!!!
Kommer tillbaka om en stund o slänger upp lite bilder från idag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela