Mitt perfekta lilla kaos...

Jag tänkte...

Publicerad 2010-08-06 13:43:41 i Vardagligt,

...att denna gången gör jag rätt.
Äter
Sover
Leker
Lever...
O det funkar!
Ge mig barnvakt ett par gånger i veckan bara så jag kan springa av mig all skit så går det!
Jag mår bra!

Dagarna som varit har inneburit massa bus o äventyr.
Här kommer några som fastnade på bild=) :




Jag undrar vad dom pratar om=)

De UNDERBARA:


Ser ni den lilla kaptenen? =)


Bilderna ifrån Liseberg bjuds det på en annan gång.
Mest för att jag endast hade med mig den dåliga kameran.
Fy satan vilken skillad det blev!
Har man en sån kan man lika gärna sluta ta kort=)

Idag blir det:
Handla
köra in o ut bilen i garaget
Ringa några samtal
Fylla i några papper
o sen ÄNTLIGEN taccokväll! *mums*

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela