Mitt perfekta lilla kaos...

Klockan är lite - då är jag glad!=)

Publicerad 2010-08-17 22:09:29 i Vardagligt,

Gud va glad jag blev när jag insåg att klockan inte va mer!
Filmen är klar o jag är helt färdig=)
GOTT!
Nu blir det bingen o nya tag imon!
Onsdag----härliga onsdag - då vänder veckan=)

Det är FRUKTANSVÄRT att jobba nu när man vet att man snart ska därifrån...
Det är ungefär som att räkna ner till semestern.
Tiden går galet sakta o jag läääängtar så tills dagen kommer då jag lämnar in min jobbar nyckel o tackar för mig!
kommer kännas jättekonstigt men samtidigt jättebra!
Har varit där i 5 år.... JESUS!
Men det har varit bra, tryggt, go lön=), härliga jobbarkompisar!
Men nu är det som sagt dax för någonting annat!
Man behöver lite omväxling!

Sängen (o mannen) ropar på mig nu...LOVELY!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Fia

Fia är mamma till två UNDERBARA barn och delar säng med sin STORA kärlek. Hon är utbildad makeup artist och ÄLSKAR allt som har med smink att göra. Hon ÄLSKAR också att resa och gör det så fort tillfälle ges (läs: när plånboken tillåter). Hon ryser när hon ser spindlar, någon spotta eller när giftermål kommer på tal!

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela